Acquisitie

Acquisitie is van grote betekenis

voor de ontwikkeling van elk bedrijf.

Om dynamiek in uw klantenbestand te behouden en groei van omzet mogelijk te maken, is het aantrekken van nieuwe klanten noodzakelijk.

Aandacht voor actieve acquisitie levert bedrijven geweldige voordelen op.

Opvallend is dat er door ondernemers zo weinig tijd gereserveerd wordt voor contact met klanten en met de markt, terwijl de dynamiek altijd van buiten de organisatie naar binnen gebracht wordt en niet andersom.

Hoeveel bedrijven hebben een verhaal waar een mens warm van wordt?

Passie! Al mijn gesprekken zullen vanuit de innerlijke overtuiging gevoerd worden. Ik bel met een glimlach. Echt. Uw klanten kunnen dat zien aan de andere kant van de telefoon.

Bellen is persoonlijk contact. Elk gesprek is verschillend en niet vooraf in te schatten. Luisteren en professionaliteit is het belangrijkste sleutelwoord.

Acquisitie is dus ook de kunst om de juiste inspanning op het juiste moment te doen. Zodat er een stroom blijft bestaan van nieuwe klanten. Of in ieder geval nieuwe prospects.

Daarom dus acquisitie!

Met acquisitie zorg ik ervoor dat u nieuwe klanten blijft vinden. Ondernemen is ook groeien.

Aftersales; vaak een gemiste kans

De deal is gesloten maar het werk is nog niet gedaan. Uiteindelijk is er vaak meer uit een klant te halen dan die ene transactie. Het maakt eigenlijk niet uit over wat voor soort product of dienst je het hebt; uw klant is altijd blij met een prettige afhandeling na de gesloten transactie.

Voor de meeste klanten is dit een reden om terug te keren en mogelijk een grotere aankoop te doen. Dit klinkt logisch maar waarom brengen we het dan zo weinig in de praktijk?

Een goede aftersales zal uw klant positief verrassen en is belangrijk voor uw klanttevredenheid. Tevreden klanten zijn de ambassadeurs van uw bedrijf. Zij praten positief over u en brengen zo nieuwe klanten aan.

Mijn kantoor ruimte

Meer heb ik simpelweg niet nodig

Interesse in een samenwerking?